marți, 20 iulie 2010

Back in "business" !



Chiar daca am lipsit cateva zile bunee , m-am hotarat sa mai scriu cate ceva pe blog.


Acum cateva zile am gasit o catelusa cu 7 pui , amarata si cu un aspect ingrozitor.


Astazi am revenit la treburile mele de "zi cu zi" si am mers la adapost . A fost o zi surprinzator de calda, cu foarte multa apa.



Ca deobicei si ca un obicei , i-am servit mai intai pe mamica cu cele 4 cateluse ramase , cu conserva , laptic , spaghete cu carne , ciorbica , branza ( ce aveam prin frigider ) , multa joaca si vitamine.


Apoi am mers la fetita cu 7 pui . Toti erau sub cusca ( acolo le place lor sa stea ) iar mamica a venit mai vesela ca niciodata la gardut. I-am tratat si pe ei cu bunatati si mangaieli.






La partea cu vitaminele a fost mai greu pentru ca mamicuta draga strange din dinti mai ceva ca un patent . Pana la urma am reusit , chiar daca se uita mai lung la mine. Va fi o catelusa foarte frumosa (fizic) atunci cand blanita isi va reveni .



Si acum 3 poze cu 3 ghemotoacele :



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu