luni, 7 iunie 2010

Doar o postare .




Cum a venit weekendul , cum am fugit din oras . Am mers la "socrii mei" unde, ca deobicei , ma simt ca acasa . Pe langa vizite si intalniri cu prietenii , am mai dat si peste niste "amici " ca : pisicute si purcelusi . Mergem mereu in vizita la niste buni tovarasi care stau la bloc si intotdeauna dau peste aceeasi pisica cu pui . De data asta avea doar unul ( am inteles ca au fost mai multi si au mai luat oamenii din bloc ), de vreo 2 luni , foarte frumos : cu blanita curata , in 3 culori si cu o pata maronie in frunte . L-am gasit dormind cu mamica langa o usa . Apoi la alta usa am gasit o cutie si un bol cu mancare . Chiar daca sunt iubitoare de animale, nu sunt de acord cu tinutul lor in scara blocului,oricat de necajiti ar fi sau oricat de bine ingriji ar arata . Ori in casa , ori deloc. Am mai intalnit persoane care isi tin asa cainii - probabil nu se gandesc si la vecinii lor sau la oamenii care vin in vizita ca le este frica sa treaca la urmatorul etaj,deoarece cainele ajunge sa-si apere teritoriul si anume : un pres . Mi se pare o cruzime sa-ti cresti animalul la usa, in bloc .



Pe langa toate astea, cel mai tare am fost impresionata cand am coborat . La etaj era numai puiul , iar mamica era afara cu treaba . Se auzeau schelelaieli din fata blocului,iar cand am iesit , ce sa vad ? O pisica care fugarea un caine ! :))


Era mamica toata infoiata si alerga zdravat dupa un caine de talie medie, extrem de speriat ( se observa dupa viteza si dupa sunetele scoase,chiar daca pisica nu-l atinsese deloc ) ! M-a distrat enorm : a fost prima data cand am zis " uite o pisica buna de paza " . :))

In urmatoarea zi am mers sa-i cunosc pe cei 7 . Imi plac extrem de mult animalele cand sunt mititele ( cui nu-i plac? ) , dar astia 7 m-au dat gata !

Si erau porci ! Nu mi-am imaginat vreodata ca ma voi juca atat de cu drag, cu niste purcei, iar ca deobicei mi-a atras atentia cel mai mic , era alb iar parul ii statea pe spate in mai multe carari . Cand li s-au dat drumul , au iesit in gasca , au cercetat si apoi tot in gasca au intrat la ei "acasa" .

In incheiere , las 2 citate :

- " Imi plac porcii . Cainii se uita la noi de jos in sus . Pisicile se uita la noi de sus in jos . Porcii ne trateaza ca pe egalii lor . "

- " Animalul nu are nevoie de o pregatire speciala pentru a fi animal, omul insa pentru a deveni om are nevoie de educatie, educatia face diferenta dintre un om si un animal . "

Asa ca iubiti animalele!

Iar daca nu va place sa le ajutati , lasati-i pe altii sa o faca !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu