miercuri, 2 iunie 2010

Mamica cu pisici , July


Luni , marti si astazi am tot mers cu pisi , botezata ieri de 1 iunie , July , la cabinetul veterinar .
Prima zi i s-au facut 3 injectii si i s-a luat temperatura .
Doctorii i-au scos porecla "Pisica cu silicoane" si au spus ca nu au mai vazut niste mamele atat de umflate la o pisicuta.
Urmatoarele zile i se vor face cate 2 injectii.

Am aflat ca starea ei nu se amelioreaza atat de repede si ca ar fi posibil sa vin si saptamana viitoare cu ea la tratament .

10 minute mers pe jos pana la tramvai , 45 minute cu tramvaiul si inca 20 minute iar pe jos pana la vet, cu pisica in brate, doar dus ... SIMPLU!
Astazi am facut mai mult de 2 ore pe drum cu pisica care se agita pe zi ce trece tot mai mult in transportor . Am ajuns acasa amandoua cu limbile pe umar ,insa eu cu ceva mai multi muschi ca ea ( e al naibii de grea ).

E foarte dificil cand toata lumea sare sa o ajuti, iar cand ceri ajutor , zici ca esti singur pe lume.
Cu chiu cu vai , sper sa inchei macar saptamana asta cu tratamentul si sa vedem ce-o fi cealalta .

July este in cautarea unui stapan , daca esti interesat fa un click pe http://www.4animals.ro/adopta-pisica.html .
Fiecare pisicuta si catel te asteapta sa le vizitezi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu