miercuri, 2 iunie 2010

Iti multumesc ...



Ieri a fost una dintre cele mai aglomerate zile ale mele , petrecute in asociatie , insa si ziua cand am inteles'o cel mai bine pe prietena , colega , "mamica" mea , Mari .


Am alergat de colo dincolo numai pentru animalutele din jurul nostru . De dimineata pana seara , din tramvai in masina si din masina iar in tramvai .


Asa am invatat cat de dificil este cand esti singur si trebuie sa le faci pe toate intr-un scurt timp , cat de stresant e cand toata lumea trage de tine , iar tu mai ai inca n chestii pe cap , cat de obosita te simti dupa ce dai singura mancare la 80 de caini , iar dupa te incurajezi ca trebuie sa-ti recapeti puterile in maxim 20 de minute pentru ca mai sunt si alte lucruri majore de facut , cat de important este pentru tine animalul pe care il ai in grija doar cateva ore, care se zbate de durere si pe care trebuie urgent sa-l duci la un doctor , cata satisfactie ai dupa ce vezi ca toate animalele din adapost sunt fericite, cu burtile pline si stau tolanite la soare , bucurandu-se de un somn linistitor ...


Uneori stau si ma intreb de unde atata putere , fizica si psihica , de unde atata calm , intelegere si bunatate ?

Asa ajungi la concluzia ca daca ajuti , Dumnezeu iti da . Eu nu stiu cate am facut si ce am facut de God mi-a dat inca un om extraordinar alaturi .

E surprinzator de placut la capat de tara sa intalnesti o persoana pe care in scurt timp sa o consideri mai mult decat un coleg de "munca", care de fiecare data cand apelezi la dansa , sa nu spuna "Descurca-te" sau " Ce-mi pasa mie?" si sa-ti inchida telefonul, sa te intampine mereu cu zambetul pe buze oricat de multe chestii grave are pe cap si mai ales sa te faca sa te simti acasa intr-o Dacia 1310 plina cu saci de mancare, apa , custi cu catei si multe alte ustensile !

E curios cum intr-un om atat de mic poate sa existe atat de multe lucruri bune !

Zilnic ma simt datoare sa-i multumesc pentru tot ceea ce face ( pentru cei mici , pentru cei din asociatie si pentru mine) ... asa ca iti multumesc :


- ca esti mereu alaturi de noi , in momentele dificile si in cele ok , din viata noastra .


- ca zilnic ne indemni prin bunatatea ta sa fim la randul nostru, mai buni cu cei din jur .


- ca viata fara animale e ca Sageata albastra fara benzina .


- ca vrei mereu ce-i mai bun pentru cei din preajma ta .


- ca mereu ne surprinzi cu cate ceva bun sau ceva dulce .


- ca existi si ca esti omul minunat pe care fiecare din noi si l-ar dori in viata sa !


Si sunt foarte multe liniute care trebuiesc umplute ...


Insa in final vreau sa-i multumesc lui God ca mi-a dat atatia oameni minunati alaturi !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu