duminică, 30 mai 2010

Mamica cu pisici si pisici cu lipici


Acum 2 luni , la plecare spre targul nostru de adoptii , in fata scarii am dat peste pisica vecinei de la parter care era cu burtica mareee. Cand m-am intors am intrebat daca are ceva pisicuta sau daca are pui . Atunci am aflat ca deja fatase 4 pisicuti, asa ca m-am oferit sa o ajut pe doamna, sa incerc sa le gasesc un camin.
Dupa 5 saptamani sunt chemata la parter sa-i preiau . UNDE SA-I PREIAU ?!
Toata lumea crede ca daca esti intr-o asociatie de protectia animalelor:
1. ai un loc unde sa duci TOATE animalele de pe strada, gen Animal Planet : un adapost cu aerisire , cu termopan , cu incalzire in podea, cu medici , cu tarcuri special amenajate pentru fiecare animal.
2. cand omul spune "ACUM " sau " TREBUIE ", de indata un voluntar se suie in masina asociatiei ( pe care cu siguranta O avem) si fuge la locul stabilit, indiferent daca era la 20 km de Bucuresti sau daca era implicat intr-un caz cu adevarat grav !
Frate , suntem in Romania !
In fine . Vorbesc cu femeia si-i spun ca personal nu am cum sa-i preiau si unde sa-i duc - toti voluntarii au cate cel putin 2 animale acasa.
Cu chiu cu vai pare sa ma inteleaga ... A doua zi merg sa le fac poze : atunci ii vad pentru prima data . Sunt frumosi foc, sunt doar 3 pentru ca unul l-a dat dansa : unul e gri-tarcat , unul portocaliu si altul negru . Doi dintre ei se jucau de zor , iar unul era tavalit pe niste bobite . Dupa ce le fac poze, ma joc putin cu ei si fug repede sus sa cer sfaturi in legatura cu dansii, la experta noastra in pisici, Andreea S. Am reusit sa-i deparazitez vineri , iar sambata i-am pregatit de targ - initial trebuiau sa ramana la targ , insa i-am lasat pe maini bune la Maxi - Pet ( http://4animals.ro/ ) .
Si fetele noastre le-au gasit stapani ! Inca 3 cazuri fericite !
Am ajuns acasa cu zambetul pe buze . I-am dat si vecinei vestea , insa si ea mi-a dat o veste nu atat de buna : mama puilor urla cat o tin plamanii iar ea nu stie ce sa faca . Urla dupa pui pentru ca i-au fost luati prea din scurt .
Astazi iar sunt sunata sa vin de data asta sa vad sau sa iau pisica cea mare pentru ca face urat si ca i s-au umflat mamelele!
Astazi , duminica ! Dau 2 telefoane si o calmez spunandu-i ca o sa o duc maine la veterinar si o sa-i faca o injectie.
Si uite maine la 6:30 dimineata am sa cobor sa preiau pisica si sa gasesc un mijloc de transport ( greva asta ) sa o duc la doctor .
Voi reveni cu informatii despre pisica si probabil cu o noua povestioara .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu