joi, 20 mai 2010

Pentru ca esti mai mult decat un simplu caine.


Pentru multa lume el este Bobita , cainele orb , batranul acela sensibil si linistit din colt.
Pentru mine este mai mult decat un caine orb : este slabiciunea mea , motivul principal datorita caruia cred ca exista suflet pur intr-o lume mizerabila si rea.

Ne-am intalnit intr-o zi de toamna in adapostul asociatiei. Erau atat de multi catei ca nu stiam inspre cine sa ma indrept ... Toti erau cu boticurile prin gard si asteptau dand veseli din codite sa-ti atinga un pic de piele ca sa ti-o umple cu pupaceli si limbute. Eram absolut uimita ca exista atata afectiune si veselia din partea unor catei retrasi de lumea noastra. Atunci am inteles ca acesti catei ingrijiti de cei de la Robi sunt niste catei fericiti care au zilnic parte de bunatatea unor adevarati iubitori de animale. Eram pur si simplu fericita ca in sfarsit mi-am gasit "postul ideal" intr-o familie grijulie!
Dupa ce i-am cunoscut pe toti, m-am apucat de treaba : dat mancare , pus apa , facut curat , ajutat la reparat cotete ... aproape terminasem ultimii catei de hranit cand aud un latrat ragusit si foarte slabut dintr-un colt. M-am invartit si nu am vazut nimic asa ca mi-am vazut in continuare de treaba. Ma tot gandeam poate totusi e cineva acolo, asa ca am intrebat fetele cu care eram daca avem vreun catel in ultimul tarc. Mi-au spus sa intru cu incredere .
Si atunci l-am vazut : un catel alb cu niste ochi foarte albastrii , blanzi si calzi . Mi-am dat seama imediat ca din pacate era orb . M-am apropiat si am inceput sa-i vorbesc . Spre surprinderea mea, a inceput sa dea din coada si sa latre intr-un fel fericit . Pe bajbaite a venit langa mine si astepta . Cand am pus mana pe el, s-a asezat jos si dupa 10 minute de mangaiat am auzit un oftat - era un oftat plin de satisfactie !
Asa am inceput sa petrec zilnic mai mult timp la el decat la oricare alt catel - avea nevoie de afectiune, doar era un batranel!
Au fost zile in care era atat de liniste cand eram cu el, incat am inceput sa fredonez melodii, ba mai mult sa-i cant cantece inventate. Il simteam cum imi adoarme pe picioare, iar de indata ce ma opream din cantat deschidea ochii sai mari si imi cauta sunetul vocii.

Mereu m-am intrebat ce are atat de special de ma face sa fiu mai buna cu lumea ... si probabil dintre atatea raspunsuri, unul este cel mai potrivit : este fericitul "castigator" al unui suflet pur .

Cu siguranta sunt persoane care nu-si doresc alaturi un caine orb, persoane care prefera cainii "intregi" si tineri, persoane care nici in ruptul capului n-ar lua un caine ca Bobita, ca doar "e orb - batran de 12 ani si cine ar adopta asa ceva?", insa exista si persoane care nu tin cont de nefericitele "aparente", iar acelea sunt fetele de la Robi care l-au luat de indata ce l-au gasit : Va multumesc !
Din pacate eu nu-i pot oferi mai mult decat vorbe bune , mangaieli , cantece , alintaturi si joaca , mancarica si o paturica in cotet.
El are nevoie de un camin .
Daca printr-o minune, este cineva interesat de un catel batran si orb, rog sa ne contacteze .
Poate ajuta oricine cu orice acest suflet bland .
Va multumeste Bobita ca ati avut timp sa-l cunoasteti : Ham Ham !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu