joi, 20 mai 2010

Robi



Cine este ROBI?
Este o asociatie pentru protectia animalelor care are drept scop ocrotirea celor " mai mici" ca noi , (in mod special a animalelor de companie : a cateilor si a pisicutelor) insa pentru mine Robi este a doua familie. Este locul unde linistea sufleteasca iese la suprafata, locul unde bunatatea n-are limite si unde satisfactia este mereu in top.
Este una din sursele mele de optimism si buna-dispozitie.
Cum a inceput totul?
Dorinta de a face ceva pentru fiintele neajutorate m-a facut sa caut o asociatie care chiar se implica . Am dat usor peste site-ul asociatiei, iar la vremea aceea pe prima pagina era Pya, o catelusa abandonata in padure cu inca 2 fratiori de-ai ei. Privirea sa a fost cea care m-a convins ca daca exista cineva in lumea asta care sa-i dea o mana de ajutor, aceea sunt eu ! http://www.4animals.ro/home-18.html
Am trimis un e-mail cu textul " Vreau sa devin VOLUNTAR! " si in scurt timp am devenit cel mai nou voluntar al ASOCIATIEI PENTRU PROTECTIA ANIMALELOR ROBI !
Asa au inceput vizitele la adapost si implicarea in cazurile care apar zilnic. Sunt inca doua lucruri care-mi ofera o enorma satisfactie si pentru care tin sa multumesc albinutei mele cu care nu m-as putea deplasa si lui Dumnezeu pentru ca mi-a oferit asa o sansa!
P.S. : Implica-te, nu fi indiferent !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu